תנאי שימוש באתר

אבחון וטיפול באיחור התפתחותי

אנו מטפלים בילדים המתקשים להשיג את אבני הדרך ההתפתחותיות בזמן, בשל סיבות נוירולוגיות קוגניטיביות, סביבתיות ואחרות.

לפרטים נוספים

"שלום כתה א' "

לקראת כתה א' ולפני קניית הציוד לבית הספר ריכזנו מעט טיפים עבורכם ההורים בכדי להקל על הילד ולעזור לו להתארגן טוב יותר בסביבת הלימודים החדשה .

הקניית הרגלי עבודה:

ארגונומיה- יציבה נכונה וישיבה נכונה על כסא מותאם ושולחן מתאים.
הכנת שעורי בית בשעות קבועות, במקום קבוע
סידור הילקוט והקלמר מיד עם גמר הכנת השיעורים ע"פ מערכת.
עידוד לשימוש ביומן ביה"ס.
עידוד לשימוש בשעון (על שולחן הכתיבה, מדידה והגבלת זמנים וכד').
הכנת בגדים לביה"ס יום לפני.
הכנת שיעורים באופן עצמאי, בדיקת שיעורים ע"י הורים.

התארגנות:

ילקוט מחולק עם גב קשיח, סידור הילקוט כשהספרים הכבדים צמודים לגב התלמיד.
קלמר מחולק ל-2 תאים (או לחילופין 2 קלמרים)
עידוד לשמירה על ציוד אישי
מחדד עם אוספן
מיעוט של "שמונצעס" בקלמר
צבעים שונים למחברות השונות, תיקיות (לפי נושאים)
ללמד את הילד מה זה 'אזני חמור'
ללמד את הילד לקפל דף ולהדביקו במחברת במדויק
הכנת טבלת התארגנות עבור הילד (ניתן לסמן בטבלה מה צריך להכניס לילקוט/קלמר)

מכשירי כתיבה:

מחברת חכמה (חשבון, עברית- 10 / 14 שורות, יומן)
מחברת רגילה, אך עם שורות יותר מודגשות בצבע
דבק מוצק ולא נוזלי
עפרונות ומחקים פשוטים
מאחזים לעיפרון לפי הצורך
מספריים לשמאליים (לילדים שמאליים המתקשים בגזירה)
טושים עבים לילדים איטיים. (בכדי להקל בזמן צביעה ומילוי משטחים)

בחזרה ל"על ריפוי בעיסוק"